suasana hari raya

ini lah makanan pertama aku pada 1 syawal yang dihidangkan oleh mak sedara belah bini aku..dah lama gak aku tk pekena nasik dagang..mmm kena la gak ngn selera aku..

meriah gak raya tahun ni..ramai sedara mara..ada pak cik aku siap baring lagi lepas makan..perghhh kenyang..

ni plak beraya kat belah bini aku kt kota bharu..leh tahan gak yang datang..penuh satu rumah..tak sangka ek..tapi tahun ni merupakan pengalaman aku yang amat meletihkan..macam artis pun ada,mana tak nyer aku boleh dikategori pengantin baru la,,so ikut adat byk gak jemputan yang aku kena, org tua kata "manggil menantu"..then raya ketiga aku dah kena bertolak ke kajang,adik aku lak kawin kat sana.tk sempat nk g rumah member aku cikgu juki n sedara aku sendiri din kt kg pangkal meleret..sori geng. pe2 pun selamat hari raya maaf zahir batin.


Friday, October 2, 2009

0 Comments: